Dec 28, 2011

Beruk !




hello readers, cett ade org baca ke post aku nie? tak de pun. kesah pulak aku. k fine stop. nak cite nie. okay nie bukan nak kata korang beruk ke ape. nie memang nak cite pasal beruk. tau tak beruk tu apa ? ala, haiwan yg ade bulu bulu tu, mcm korang sikit tu. 


haa , macam tu la rupa beruk. tapi beruk yg aku jumpa nie buruk lagi la. manyak hodoh maa. okay dah jgn melalut. nak baca tak. nak baca tak ? alaa, baca la.macam nie, tadi aku dgn adik aku duduk depan tv. pastu ternampak la seekor beruk ni nak panjat rumah aku melalui tingkap. aku ni duduk dalam istana, kat belakang istana tu ade hutan. 


lawa tak istana aku? k fine tipu je. gambar ni aku cilok kat google image je. hoho. aku duduk rumah banglo biasa je. belakang rumah aku tu ade la hutan nipis je. *betul tak aku vocab aku nie?* pape je la.back to the story beb, pastu aku nak sergah la beruk nie supaya lari kan, pastu korang tau tak dia buat apa? dia bleh pandang aku gitu je, muka beruk tu macam nak gelakkan aku je, sedih wuwuwuw T_T.  beruk tu kecik je. sedih ada , terkejut pun ada.


macam nie la muka aku time tu*muka aku comel lagi dari minah nie.* peacee. punya la besar aku ni beruk tu boleh buat tak tau je. lepastu adik aku nampak la aku sergah beruk tu, dia pun tolong sekali la sergah beruk tu. nak tau tak? adik aku sergah sekali je terus beruk tu lari. hampeh punya beruk. sebenarnya aku lupa yg beruk nie dia tak takut pun dekat perempuan. mujur la beruk tu tak masuk dalam rumah. kalau tak mampus la aku dengan adik aku tu. kalau la dia masuk rumah aku tak tau la nak wat guane. HAHA. ktengsbai. hewhew. thanks for reading yaww. wink wink