Nov 27, 2010

sekolah mane ye???

papawa!!!
ermmm....
macam tak caya percaya yang tahun ni depan aku dah masuk form 5 1.
tapi nanti aku tengah fikir nak duduk masuk sekolah mane tahun depan..
macam tak percaya je waktu SPM UPSR aku dapat 5A a.k.a straight A..
aina ngan beruk farah baru je(baru ke) pergi interview untuk masuk universiti sekolah shah pekan..
tapi belum tentu diorang dapat masuk kolej asrama tu...
mak selalu kata kat aku..
"apa yang kak cik dapat itu yang terbaik buat cik..."
hehe...
errr...
aku tak tau lagi apa nak cakap tulis..
otak aku blurr sikit hari ini..
wabilah hi taufiq wal hidayah.
assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh
bandai!!!!!!!

8 comments:

ejulz said...

tahniah ye.. study rajin2.. jgn hampakn org tua.. :)

AzizahSafura. said...

ok...
thanx ya...
insha-allah...

Fairuz Zainal said...

tak paham. ko nak masuk form 5 ke form 1 ni? hahahah

clah pandi said...

hye folo you. do folo me back yahh. tengs

AzizahSafura. said...

fairuzhani:masuk form 1 la.....
asilah:thanx yaa..folo u back

yana lyana said...

Hye geng blog pink!
hee :)

cimi said...

ouch baru form 1 ea dik.
td sis mcm da konpius gk.
:D

AzizahSafura. said...

haha..
msti sbb ade tlis SPM kan??
haha...
x de la..
mude agi...